Zapraszam.

Kontakt: hlmax@wp.pl

środa, 17 października 2012

CANDY!

                                   Witam serdecznie :)

    Licznik odwiedzin mojego bloga wybije niedługo piękną liczbę 7000. Jest mi bardzo miło, że mam kilka wiernych, obserwujących osób. Dla nich i bardzo chętnie widzianych nowych obserwatorów zamieszczam pierwsze CANDY na swoim blogu.
           Chciałabym ofiarować którejś z was bransoletkę wykonaną z agatów w kolorach kawy z mlekiem :) , kule o śr.0,8 mm  na srebrze. Długość bransoletki to lekko ponad 20cm.
Jeśli ktoś ma na nią ochotę zapraszam do zabawy. Zasady takie jak wszędzie:
- zostać  obserwatorem mojego bloga (będzie mi bardzo miło)
- proszę zgłosić chęć zabawy dodając komentarz pod tym postem
- umieścić baner na bocznym pasku swojego bloga (te z was które nie posiadają bloga proszę o adres mailowy

 Przez miesiąc (do 17 listopada włącznie) trwania zabawy postaram się o jakąś niespodziankę dla jeszcze jednej wybranej osoby :)
Mam nadzieję, że CANDY się uda. Życzę dobrej zabawy.    :)
Hania.




Powyżej baner to wstawienia na bloga :)

50 komentarzy:

  1. Ja pierwsza??? - no dobra chociaż podobno pierwsi nie mają szans :P
    dziękuje za zaproszenie
    pozdrawiam ciepło :)

    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za udział w zabawie i odwiedziny :)

      Usuń
  2. Uuu wow fajnie że trafiłam na Twojego bloga,robisz przepiękną biżuterię.Dlatego z chęcią będę Cię obserwować i zapisuję się w kolejce po to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpisuję się na listę;)
    aggie171@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, jest mi bardzo miło, że bierzesz udział w zabawie :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Zapisuję się z przyjemnością :)
    Obserwuję jako Dbająca
    Baner: www.dbambolubie.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się również. Śliczna bransoletka.
    Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. moje kolory, wiec nie moge sie nie ustawic:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna! ustawiam się w kolejce:)
    blog super więc z przyjemnością dołączyłam do obserwatorów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie nowe obserwatorki i uczestniczki w zabawie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się magda.zlotkowska@wp.p
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna bransa i do tego w moich ulubionych kolorach, więc nie mam wyjscia, staję w szranki :)
    arinitti@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka jest prześliczna, chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie wierzę, że jeszcze nie ma tu stuosobowej kolejeczki!!!Podobno agat robi się ciepły, gdy trzymający go właściciel spotka prawdziwego przyjaciela. Czy coś. W każdym razie przepiękna bransoletka, zgłaszam się i już dołączam do grona znajomych:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się zapisuję ,o ile mogę banerek umieścić w poście a nie na pasku bocznym / nie przyjmuje /. Chętnie poobserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się i ja :) obserwuje z chęcią, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/
    oliwkowepasje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką chęcią się zapisuję, bransoletka piękna, niespodzianka też pewnie będzie ciekawa. :D
    Pozdrawiam cieplutko. ;)
    olapczta97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. chetni i ja postoje ,bo sliczna ta bransoletka:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. W pięknych kolorach bransoletka :)Dołączam do oczekującego towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna bransoletka :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i pozostanę na dłużej bo tworzysz naprawdę piękna biżuterię :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ciebie i pozostałe nowe uczestniczki zabawy. Jest mi bardzo miło, że podoba Ci się moja biżuteria. Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. O jaka śliczna ;)Lubie agat
    Obserwuje: czarownica.renesmee
    baner: http://lawendowa-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako agnieszkazg
    zgłaszam się i zostawiam maila: agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako: kingamuszka
    e-mail: kingamuszka@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się bo ta bransoletka podbiła moje serce - naprawdę ;) Jest śliczna i podoba mi się połączenie kolorów ;)
    Obserwuję jako : Angela S
    e-mail : askraburska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się. Piękna bransoletka :)

    Obserwuję jako: kotka1412
    email: juki5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja również się zgłoszę ;)
    Obserwuję jako: JoanneDevian
    Email: asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam!

    obserwuję jako Magdalena M. - obserwuję i podziwiam !
    zgłaszam się z nadzieją na szczęście w losowaniu
    e-mail: magdamus@gazeta.pl

    pozdrawiam,
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Katarzyna

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. melduję się i ja:)))
    obserwuję mo_na
    monika_napieralska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się zapisuję z przyjemnością, pogoda w sam raz na kawę z mlekiem;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się z przyjemnością: jako Poloxin mój e-mail marty242@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne bransoletki. Zapisuję się też.
    Zapraszam też na mój blog. Mile widziany komentarz. Serdecznie pozdrawiam.
    annapogorzelska55@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna bransoletka! Może mi dopisze szczęście?:))

    Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też się bawię!
    Obserwuję jako ja, czyli Nefilim pinger pl
    bannerek dodany o tu http://nefilim.pinger.pl/m/15390866/cukierkowo

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością wezmę udział :)

    Obserwuję: Joanna_26
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. Witajcie :)
    Bardzo się cieszę, że jest coraz więcej chętnych do zabawy :)
    POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako Natalia Kobielska
      mój mail to nataliakobielska@gmail.com
      Jestem pod ogromnym wrażeniem bloga ;) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  36. OBSERWUJĘ JAKO: Monique
    BANNER: http://moniquemade.blogspot.com/
    E-MAIL: art.monique@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie biżutki, więc z chęcią przyłączam się do zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Uuuu, zjadłabym tą bransoletkę : D
    Zgłaszam się, obserwuję z tego konta.
    Banner na ciastoo-rysuje.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    Ciastoo

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. zapisu się, pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja się zgłaszm po te śliczności, banner na blogu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. warunki sepłnione, zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna biżuteria, żałuję, że trafiłam tak późno. Na szczęście jeszcze się załapałam :)
    Bannerek na: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Obserwuję (puszka)
    Mail: paulina.domoradzka@gmail.com

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń