Zapraszam.

Kontakt: hlmax@wp.pl

niedziela, 18 listopada 2012

WYNIKI CANDY!

Witam serdecznie wszystkich uczestników mojego CANDY!
Nadszedł czas wyłonienia zwycięzcy. Bardzo się cieszę, że tyle osób wzięło udział w zabawie. Dziękuje za bardzo miłe komentarze. Poznałam dzięki wam wiele wspaniałych blogów, inspirujących tematów. Jest to bardzo miłe doświadczenie :)

A teraz najważniejsze, czyli rozwiązanie konkursu! Nową właścicielkę bransoletki wyłonił generator liczb, a jest nią...






A nagrodę-niespodziankę dostaje...




http://happyafterblog.blogspot.com/  i kingamuszka GRATULACJE! 
Proszę o przesłanie na mojego maila (hlmax@wp.pl) adresów, na które mam wysłać nagrody :)

12 komentarzy:

  1. Gratulacje! Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za ten piękny prezent! Jestem bardzo szczęśliwa, że zostałam wylosowana:)
    Już piszę maila:))

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :))) i dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń