Zapraszam.

Kontakt: hlmax@wp.pl

środa, 2 stycznia 2013

:)


                       Witam serdecznie w Nowym Roku wszystkich zaglądających do mnie :)

           Mijając pralnię (miejsce wyrobu mojego rękodzieła) aż mi żal, że nie mam tyle czasu by spokojnie przemyśleć jakąś pracę i ja wykonać :(

       Ale wzbiera we mnie ogromna ochota na wywracanie szufladek i przekładanie narzędzi. Święta pochłonęły moje oszczędności więc muszę wygrzebać coś z tego co zalega w skrzyni, ale może to i dobrze.

                                  No blogach, które podglądam również spokojnie.
               Może jeszcze świąteczny wypoczynek na nas działa hihihi i odkładamy tą pracę na ...potem.
                                                       Jednak moje uzależnienie od przyjemności tworzenia jest wielkie  :)  bo                     nawet w wigilię z rana zrobiłam sobie kolczyki pasujące do stroju na wieczór (zdjęć niestety jeszcze nie zrobiłam)  .
- Może jutro?
- Zobaczymy!!!

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Pochwal się kolczykami:)

    Racja, że na wielu blogach ciszej niż zwykle, ale mam nadzieję, że wkrótce znowu będzie się więcej działo w blogosferze i będzie można sobie poczytać i popatrzeć na różne różności.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie po swiętach ciężko się zabrać do pracy :)) Rozleniwiłam się jakoś :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń