Zapraszam.

Kontakt: hlmax@wp.pl

niedziela, 13 stycznia 2013

Soczyste kolory :) i ...




Witam serdecznie wszystkich odwiedzających :), 
zwłaszcza tych najbliższych :)))  :*

Piękna słoneczna niedziela nakłoniła mnie
do zrobienia zdjęć nowym wyrobom.
A więc!

Pierwsza będzie bransoletka wykonana z jadeitów i rzemyków.
Całość na srebrnych elementach i zawieszonym sercem z agatu :)

*




I kolczyki.
Tym razem kulki w pięknym kolorze 
cappuccino,
na srebrnych elementach :)

*



Miłego wieczoru :)







3 komentarze:

  1. Bransoletka jest całkowicie zjawiskowa! Ja się póki co obfotografowałam w bransoletce, którą od Ciebie dostałam i planuję wstawić w wolnej chwili do siebie fotki:D
    Kolczyki też bardzo fajne!

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi bardzo miło :), serdecznie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi szczególnie spodobały sie kolczyki, mają w sobie prostote i unikalnośc
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń