Zapraszam.

Kontakt: hlmax@wp.pl

środa, 20 listopada 2013

Podziękowania :*************


Witam serdecznie :)
Długo myślałam o takim wpisie. I jednak!

Stali obserwatorzy z pewnością zauważyli, że od dłuższego czasu bardzo mało dzieje się na tym blogu.
Spowodowane jest to tym, że jest mi bardzo trudno w moim środowisku zachęcić kogoś do nabycia moich prac. Szalony wybór sztucznej, taniej biżuterii w sklepach też nie zachęca mnie do inwestowania w towar. Koszty mnie po prostu zjadły. 
Myślę, że ktoś inny godniej zastąpi miejsce w ulubionych za mnie. 
A jeśli znajdzie się osoba która za moimi wyrobami zatęskni to zapraszam na http://comniecieszyco.blogspot.com/  
Tu będę pokazywała to co potrzeba chwili nasunie mi w moje ręce.

Teraz bardzo dziękuję wszystkim 63 osobom za wasz cenny czas, wspaniałe komentarze. Było to dla mnie bardzo wielkie wyróżnienie gościć u WAS. Wpisy wasze dawały mi wiele motywacji, chęci i inspiracji. 
Tak do końca to z pewnością nie rozstanę się z robieniem biżuterii bo kocham te kamyki, druciki, rzemyki, szczypce , pilniki :)))) eh! 

Na koniec bransoletka na gumce z kulek szkła weneckiego w cudnym granatowym kolorze z metalowymi przekładkami. Były to korale. Wyszperałam je sobie w używanych rzeczach. A że kolor ich mnie urzekł to postanowiłam przerobić je na własnie taką, wygodną bransoletkę.  


Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuję i pozdrawiam :))))



6 komentarzy:

  1. :( szkoda, ...nie wiem co można w odpowiedzi napisać .... pozostaje nam zaglądanie pod adres, który podałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. :( Smutne. Obserwuję Cię na drugim blogu i ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwiej magii pod świątecznym niebem pełnym cudów ! Radosnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie prezentuje się bransoletka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey jestem Joasia ,
    niezwykle przyjemnie przegląda się twoje wpisy, zapewne obejrze twojego bloga również nie raz, a właśnie pozdrawiam oraz proponuję wejść na moją strone internetową

    OdpowiedzUsuń