Zapraszam.

Kontakt: hlmax@wp.pl

czwartek, 23 października 2014

Turkusy :)



Witam serdecznie:)

Dziś kolejny recykling.
 Kiedyś był to naszyjnik, którego jakoś nie polubiłam, więc przeleżał tak kilka lat do dziś.
Poszperałam trochę w zakamarkach pralni zwanej pracownią i znalazłam kilka ciekawych elementów ze srebra złoconego, plastrów złotej muszli i nieregularnych turkusów. Wyszła taka oto bransoletka :)






I jeszcze mam coś dla was!
Kochani, Liczba 13 nigdy nie była dla mnie pechowa. Z pewnością i komuś z Was może przynieść  coś miłego. Otóż niedługo zagości u mnie na blogu 13000 odwiedzający. Jest to dla mnie ogromny powód do radości i okazja do podziękowań dla Was za wiele dobrych słów wsparcia w moich biżuteryjnych poczynaniach. Więc jeśli komuś uda się złapać liczbę 13000 i zrobi zrzut ekranu wysyłając go do mnie na @ dostanie taką oto bransoletkę, jak niżej :)))
Pozdrawiam i dziękuję -H      



 Życzę szczęścia :)

6 komentarzy:

  1. To chyba teraz ta recyklingowa bardzo Ci sie podoba,prawda?
    Jest piekna!
    Bede polowala na Twoja 13,dla mnie to szczesliwa liczba, szczegolnie ze sama urodzilam sie trzynastego :-)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , pozdrawiam i życzę szczęścia :)

      Usuń
  2. Piękna ta bransoletka! jak zwykle zresztą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka idealnie wpisuje się w jesienny klimat-piękna!

    OdpowiedzUsuń